خنده
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : 31
ديروز : 11
افراد آنلاين : 1
همه : 619

اسپم اسكور چيست و نحوه كاهش spam score در 2019

در اين مقاله قصد داريم به رايج ترين پرسش ها درباره اسپم اسكور spam score پاسخ دهيم. اسپم اسكور، توسط وبسايت Moz محاسبه مي شود و بهمين علت اطلاعاتي كه در ادامه مي خوانيد از وبسايت Moz جمع آوري، ترجمه و ويرايش شده است.

 

پرسش هاي رايج درباره اسپم اسكور:

اسپم اسكور چه تغييري كرده است؟

 

در گذشته شما تعداد خطاهايي كه در سئو سايت داشته ايد و منجر به بالا رفتن اسپم اسكورتان مي شد را مشاهده مي كرديد. اما حالا درصدي از 0 تا 100 مي بينيد كه به طور ميانگين نشان مي دهد سايت هايي با رفتار مشابه با سايت شما چند درصد احتمال جريمه شدن توسط گوگل دارند.

 

چه فاكتوري باعث بالا رفتن اسپم اسكور سايت من شده است؟

 

اينكه دقيقا كدام يك از فاكتورهاي اسپم اسكور را رعايت نكرده ايد فعلا قابل مشاهده نيست. اما مي توانيد با بررسي 27 ويژگي ليست شده در ادامه اين مقاله و مقايسه با وضعيت فعلي وبسايت، تحقيق كنيد كه كدام يك از رفتارهاي وبسايت، سيگنال اسپم بودن آن را ارسال مي كند.

 

آيا اسپم اسكور بوسيله محاسباتي بر روي لينك هاي اسپم سايت بدست مي آيد؟

 

نه، به هيچ وجه. اسپم اسكور درصد سايت هاي مشابه با شما كه توسط گوگل جريمه شده اند را نشان مي دهد. يعني اگر اسپم اسكور شما 5 درصد است، احتمال جريمه شدن وبسايت شما توسط گوگل نيز در همان محدوده 5 درصد است.

09ch_q1.jpg

اسپم اسكور هر چند وقت يكبار بروزرساني مي شود؟

 

متخصصين Moz تلاش مي كنند تا حداقل ماهي يك بار spam score را بروزرساني كنند.

 

آيا disavow كردن لينك ها، در وبسايت moz قابل مشاهده است؟

 

خير، راهي براي Moz وجود ندارد كه متوجه شود شما لينكي را disavow كرده ايد. گوگل اين اطلاعات را در اختيار Moz قرار نمي دهد.

 

اسپم اسكور يا امتياز اسپم (Spam Score) چيست؟

اسپم اسكور، درصد سايت هاي مشابه با ويژگي هاي سايت شما كه وبسايت Moz متوجه جريمه شدن و يا حتي بن شدن آن ها توسط گوگل شده است. spam score بر پايه محاسبات يادگيري ماشين (machine learning) كه 27 ويژگي مشترك ميان ميليون ها وبسايت جريمه يا بن شده توسط گوگل را بررسي مي كند، بدست مي آيد.

اسپم اسكور بالاي سايت شما، يا سايتي كه در حال بررسي آن هستيد، به اين معني نيست كه سايت مورد نظر فعاليت اسپمي دارد. اين تنها نشانه اي است كه شما بايد تحقيق و بررسي بيشتري بر روي كيفيت و ارتباطات معنايي سايت داشته باشيد.

 

اگر اسپم اسكور سايت شما:

1-30 درصد باشد: عاليه و هيچ مشكلي نيست

30-60 درصد باشد: مناسب است ولي احتياج به مراقبت دارد.

61-100 درصد: محدوده خطرناك. هرچه زودتر بايد فكر چاره كنيد.

 

كاربرد اسپم اسكور چيست؟

اسپم اسكور سايت شما، نشان دهنده ميزان اسپم بودن سايت شما نيست. اين عدد دربرگيرنده طيف وسيعي از سيگنال هاي دريافت شده سايت شما از مشكلات محتوا تا لينك هاي مخرب است. از آنجايي كه اين عدد نشان دهنده احتمال جريمه شدن است و ارتباطي با دليل و فاكتورهاي آن ندارد، با بالاتر رفتن آن نيز نبايد لزوما تغييراتي در سايت ايجاد كنيد. اگر جريمه نشده ايد و جايگاه هاي خود را از دست نداده ايد، نيازي نيست نگران اسپم اسكور خود تا 60 درصد باشيد. بهترين قضاوتي كه مي توانيد در اين حالت انجام دهيد كيفيت بك لينك ها را بررسي كنيد كه كدام يك احتياج به بررسي دقيق تر دارد و ممكن است حتي نياز به حذف شدن داشته باشه.

 

اسپم اسكور سايت ديگر، يك بار ديگر، نشان دهنده اسپم بودن سايت نيست. . اين عدد دربرگيرنده طيف وسيعي از سيگنال هاي دريافت شده سايت شما از مشكلات محتوا تا لينك هاي مخرب است. در اين حالت نيز نيازي نيست حتما لينك ها را حذف كنيد يا disavow كنيد. در عوض محتواي سايت ميزبان و ارتباط آن با سايت خود را بررسي كنيد. تا زمانيكه جريمه نشده ايد و جايگاه هاي سايت از دست نرفته نيازي نيست اقدامي در جهت حذف لينك ها كنيد. برخي سايت هاي با اسپم خيلي بالا كه لينك هاي خروجي بسياري دارند به سادگي توسط الگوريتم پنگوئن گوگل تشخيص داده مي شوند و ارزشي نيز دريافت نمي كنند، چه منفي چه مثبت.

اينفوگرافيك چك ليست اسپم اسكور

توضيحات تكميلي هر مورد را در ادامه‌ي مقاله بخوانيد.

 

سيگنال هاي اسپم اسكور (Spam score Signals)

27 سيگنال كليدي كه در ادامه آمده است، توسط فرآيند يادگيري ماشين و ميليون ها داده اي كه بررسي شده توسط Moz جمع آوري و ارائه شده است. اين 27 مورد اولويت اهميت ندارند و فقط در اين ليست آمده اند و منظور از شماره گذاري آنها ترتيب اولويت نيست.

 

27 سيگنال افزايش اسپم اسكور

1. تعداد صفحات پايين

اكثر سايت هاي اسپم تعداد صفحات كمي دارند.

2. دامنه مورد استفاده

برخي دامنه بيشتر توسط سايت هاي اسپم استفاده مي شوند مانند: .e.g .info .cc .pl

3. طول نام دامنه

طول دامنه مشابه با سايت هاي اسپم كه معمولا تعداد كاراكترهاي بالايي دارند.

4. استفاده از اعداد در نام دامنه

اكثر سايت هاي اسپم از اعداد در نام گذاري دامنه استفاده مي كنند.

5. فونت هاي نامتعارف

استفاده از فونت هاي نامتعارف و ناشناخته براي گوگل

6. عدم پياده سازي گوگل آناليتكس

تقريبا هيچ سايت اسپمي نيست كه گوگل آناليتيكس را بر روي سايت پياده سازي كند.

7. تبليغات دو كليكي

تقريبا هيچ سايت اسپمي مشاهده نشده كه از تبليغات دو كليكلي استفاده كند.

8. صفحه تماس با ما

سايت هاي اسپم شماره تماس در اختيار مخاطبان نمي گذارند.

9. لينك دهي به شبكه اجتماعي LinkedIn

تقريبا هيچ سايت اسپمي به اين شبكه اجتماعي لينك نمي دهد و فعاليتي ندارد بهمين خاطر عدم لينك دهي به آن يكي از فاكتورهاي اسپم بودن در نظر گرفته شده است.

10. آدرس پست الكترونيك

سايت هاي اسپم ايميل خود را در اختيار كاربران نمي گذارند.

11. استفاده از SSL

سايت هاي اسپم اهميتي به امنيت كاربران نمي دهند و بهمين علت از پروتكل امن SSL بهره نمي برند. يعني آدرس سايت ها با Http شروع مي شوند. Https بودن آدرس سايت شما خود سيگنال قوي اي از اعتماد است.

12. استفاده از كلمات متا

صفحاتي كه كلمات كليدي را به صورت تگ در محتواهايشان تكرار مي كنند، روشي قديمي در سئوي سايت است كه منسوخ شده و سيگنالي براي اسپم بودن صفحات است.

13. رتبه بازديد سايت در jumpshot

سايت هايي كه بازديد پاييني در پنل سايت jumpshot دارند معمولا پتانسيل بالايي براي اسپم بودن دارند.

14. Rel canonical

استفاده از non-local rel=canonical معمولا به اسپم بودن اشاره دارد.

15. طول تيتر H1 صفحات

صفحاتي كه تيترهاي خيلي بلند يا خيلي كوتاه دارند، يكي ديگر از سيگنال هاي اسپم بودن را شامل مي شوند.

16. طول توضيحات متا Meta description

صفحاتي كه توضيحات متاي بسيار طولاني يا بسيار كوتاه دارند نيز يكي ديگر از عوامل بالا رفتن اسپم اسكور را شامل مي شوند.

17. طول كلمات كليدي متا

صفحاتي كه از كلمات كليدي به صورت تگ و با طول بالا استفاده مي كنند نيز شامل اسپم مي شوند.

18. آيكون مرورگر يا فاوآيكون favicon

سايت هاي اسپم به ندرت از فاوآيكون استفاده مي كنند، البته اغلب سايت هاي غير اسپم نيز اين مورد را فراموش مي كنند.

19. Facebook tracking Pixel

معمولا هيچ سايت اسپمي از اين ويژگي استفاده نمي كند.

20. تعداد لينك هاي خروجي

سايت هاي اسپم، معمولا يا تعداد بسيار زيادي لينك خروجي دارند يا تعداد بسيار كمي.

21. تعداد دامنه هايي كه به دامنه شما لينك داده اند

اين فاكتور نيز در سايت هاي اسپم به طرز عجيبي بسيار زياد يا بسيار كم است.

22. نسبت لينك هاي خروجي به محتوا

سايت هاي اسپم نسبت به محتوايي كه دارند تعداد بالايي لينك خروجي دارند.

23. نام گذاري عجيب دامنه

سايت هاي اسپم معمولا از حروف صامت و يا صدادار به صورت متوالي و بي معني استفاده مي كنند.

24. استفاده از خط ربط و نشانه هاي ديگر در نام دامنه

سايت هاي اسپم زيادي از سمبل ها در نام دامنه شان استفاده مي كنند.

25. طول URL ها

صفحات اسپم به طرزي غيرطبيعي URL هايي بلند يا كوتاه دارند.

26. حضور كلمات مسموم

سايت هاي اسپم اغلب از كلمات مخصوصي كه تاپيك هاي اسپم شناخته مي شوند استفاده مي كنند، مانند: داروها، محتواي +18 ، بازي و ...

27. استفاده از CPC در انكرتكسهاي لينك

سايت هاي اسپم اغلب از كلمات مخصوصي در انكرتكست هاي خروجي خود استفاده مي كنند كه روي كلمات اسپمي مانند داروها، محتواي +18 ، بازي و ... قرار مي گيرند و به ازاي هر كليك درآمد دريافت مي كنند.

 

اگر spam score سايت شما افزايش يافته بايد در 27 موردي كه ذكر كرديم بگرديد و ببينيد كجا سيگنال هاي اسپم بودن فرستاده ايد و آن را رفع كنيد. اگر اين مقاله براي شما مفيد بود با دوستان خود به اشتراك بگذاريد و نظرات خود را براي ما بنويسيد.

منبع: https://www.rushweb.ir/

امتياز:
بازديد: 3
برچسب:
:
[ 1398/9/21  ] [ ۰۴ ] [ lophing ]

پاورپوينت آداب و رسوم مردم اسلايد كامل درباره كردستان پاورپوينت كلاسي درباره كردستان پاورپوينت همراه با عكس كردستان تحقيق كامل درباره كردستان اسلايد كلاسي درباره كردستان پاورپوينت درباره كردستان اسلايد درباره آداب و رسوم كردستان جاذبه هاي گردشكري كردستان آداب محرم در كردستان اسلايد درباره رسم و رسوم شهرهاي ايران اسلايد درباره شهر كردستا



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پاورپوينت اسلايد در مورد كردستان
امتياز:
بازديد: 4
برچسب:
:
[ 1398/9/7  ] [ ۰۹ ] [ lophing ]

نظافت شركت و محل كار نيز (به ­عنوان خانه دوم ما) به­ همان اندازه نظافت خانه اهميت دارد. بسياري از اداره­ها به منظور كاهش هزينه­هاي خود، نيروهاي خدماتي را به­صورت تمام­وقت استخدام نمي­كنند و هر زمان كه نياز باشد، براي نظافت شركت و نظافت راه پله، با شركت­هاي خدماتي تماس گرفته و درخواست خود براي اعزام نيرو را ثبت مي­كنند. اپ "خدمت از ما" فرآيند انجام اين چنين درخواست‌هايي مانند نظافت راه پله مورد را كوتاه نموده است. در ادامه به نكات مربوط به اين روش مقرون به­صرفه و هوشمندانه مي­پردازيم.

 

5xwm_1.jpg

 

هزينه نظافت شركت چگونه محاسبه مي‌شود؟

در "خدمت از ما"، هزينه نظافت شركت، نظافت راه پله و ساير خدمات توسط خود شركت­هاي خدماتي نظافتي تعيين مي­شود. معمولا هزينه نظافت با توجه جنسيت نظافتچي كه انتخاب مي‌كنيد، تعداد ساعت مورد نياز براي نظافت شركت و خدمات اضافه‌اي كه درخواست مي‌كنيد، متفاوت خواهد بود. هرچند هزينه نظافت توسط نظافتچيان خانم بيشتر است، اما كمك گرفتن از نظافتي آقا براي نظافت شركت و نظافت راه پله طرفدار بيشتري دارد.

 

چگونه در هزينه نظافت شركت صرفه‌جويي كنيم؟

هزينه نظافت شركت و قسمت­هاي مختلف آن مانند نظافت راه پله، سرويس بهداشتي و... به‌صورت ساعتي محاسبه مي‌شود. براي جلوگيري از هدر رفتن وقت و صرفه جويي هزينه‌ها، كارهايتان را حتما از قبل دسته‌بندي كنيد. با اين كار، تعداد ساعتي را كه به نظافتچي نياز داريد، تخمين مي‌زنيد و هنگام رسيدن نيروي نظافتي، وقت كافي خواهيد داشت. مثلا هنگام درخواست نيرو براي نظافت راه پله با اپليكيشن "خدمت از ما"، كثيفي راه پله‌ها و تعداد طبقات را در نظر بگيريد و بر اساس آن تعداد نيرو را مشخص كنيد.

 

هزينه هاي رفت و آمد نظافتچي منزل

با رواج استفاده از خدمات نظافت به­صورت آنلاين با كمك "خدمت از ما" يا ساير ارائه­دهندگان، قوانيني براي قيمت نظافت محل كار، نظافت راه پله و... مشخص شده است. طبق اين قانون، هزينه رفت و آمد به عهده خود شركت و نظافتچي است. اما در صورتي كه كار نظافتچي بعد از ساعت 20:00 به پايان برسد، هزينه برگشت به عهده مشتري است.

 

اهميت نظافت راه پله در نظافت شركت چيست؟

راه پله و پاركينگ بخش مهمي از هر ساختمان است. به محض ورود افراد و كارمندان، راه پله و پاركينگ اولين جايي است كه به چشم مي‌آيد، كثيفي آن مي‌تواند جلب توجه كند و حتي موجب بيماري شود. همان طور كه گفتيم، نظافت راه پله بهتر است توسط نظافتچي آقا انجام شود. از نظافت راهروهايي كه پنجره دارند نيز غافل نشويد؛ پنجره‌هاي راه پله بهتر است هر ماه تميز شوند.

اگر قصد داريد نظافت شركت خود را هر هفته به نظافتچي بسپاريد، مي­توانيد با كمك "خدمت از ما" با يك شركت خدماتي قراردادي ببنديد و نظافتچي را براي مدت مشخصي رزرو كنيد.

 

چگونه از "خدمت از ما" براي دريافت خدمات نظافت شركت كمك بگيريم؟

براي استفاده از خدمات نظافت اداره و نظافت راه پله در "خدمت از ما" كافي است زمان دلخواه خود را وارد كنيد و سپس، متخصصين مرتبط به شما پيشنهاد قيمت مي‌دهند. شما بر اساس سوابق كاري و پروفايل متخصصين مي‌توانيد مناسب‌ترين فرد را براي نظافت محل كار خود انتخاب كنيد.

امتياز:
بازديد: 5
برچسب:
:
[ 1398/9/7  ] [ ۰۳ ] [ lophing ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد كه نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينكه در سطح يك شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده كنيد، بايد زمان بسياري صرف كرده و بسيار هزينه كنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه كنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يك كارت ويزيت، كاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ كنيد كه در آن تبليغات خود را درج كرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها كنيد و هيچ تضميني نيست كه همه توجهي به كاتالوگ، بروشور و يا كارت چاپ شده كنند.
اين نكته هم بهتر است يادآور شويم كه در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند كه از كاتالوگ و بروشور استفاده مي كنند. ولي يك بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد كه خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در كمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مكان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده كنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. كاربران و مخاطبيني كه تبليغات را مشاهده مي كنند و يا دنبال كالايي هستند، مي دانند كه به كدام سايت ها مراجعه كنند يا در سايت هاي درج آگهي به كدام دسته بروند.
اين مزيت كه بازديد كنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد كه به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-كالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر كاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدكنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما كنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است كه آگهي دهنده از خدمات و كالاي خود اطمينان كافي دارد و براي جلب نظر بازديدكنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مكان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در كنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوك آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي كاركردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، كارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان كليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يك خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و كليك تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين كار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده كنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يك فضاي كاربري نسبتا ساده در دست دارد.
كاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند كه نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي كنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيك بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

امتياز:
بازديد: 5
برچسب:
:
[ 1398/9/6  ] [ ۱۰ ] [ lophing ]

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد كه نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينكه در سطح يك شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده كنيد، بايد زمان بسياري صرف كرده و بسيار هزينه كنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه كنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يك كارت ويزيت، كاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ كنيد كه در آن تبليغات خود را درج كرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها كنيد و هيچ تضميني نيست كه همه توجهي به كاتالوگ، بروشور و يا كارت چاپ شده كنند.
اين نكته هم بهتر است يادآور شويم كه در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند كه از كاتالوگ و بروشور استفاده مي كنند. ولي يك بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد كه خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در كمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مكان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده كنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. كاربران و مخاطبيني كه تبليغات را مشاهده مي كنند و يا دنبال كالايي هستند، مي دانند كه به كدام سايت ها مراجعه كنند يا در سايت هاي درج آگهي به كدام دسته بروند.
اين مزيت كه بازديد كنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد كه به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-كالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر كاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدكنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما كنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است كه آگهي دهنده از خدمات و كالاي خود اطمينان كافي دارد و براي جلب نظر بازديدكنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مكان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در كنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوك آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي كاركردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، كارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان كليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يك خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و كليك تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين كار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده كنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يك فضاي كاربري نسبتا ساده در دست دارد.
كاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند كه نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي كنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيك بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

امتياز:
بازديد: 7
برچسب:
:
[ 1398/8/25  ] [ ۱۶ ] [ lophing ]

نظافت منزل در فرهنگ ما ايرانيان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. به همين دليل خدمات نظافت منزل از پردرخواست ترين خدمات است كه توسط مجموعه "خدمت از ما" ارائه مي شود. اشخاصي كه براي نظافت منزل (نظافتچي آقا يا نظافتچي خانم) شما اعزام مي‌شوند، از فيلترهاي سخت گيرانه‌اي عبور مي‌كنند. تا بتوانيم بهترين خدمات منزل را به شما ارائه دهيم.

 

عده‌اي باور دارند نظافتچي منزل مانند خودمان دلسوز نيست و خانه را آن‌طور كه دوست داريم تميز نمي‌كند. در واقع تعرفه نظافت منزل هر چقدر هم كه هست، اتلاف پول است. در مقابل، گروهي قرار دارند كه نظر ديگري درمورد استفاده از خدمات نظافت منزل و خانه دارند. خانم‌هايي كه چند فرزند دارند و يا شاغل هستند، يا آقايان مجردي كه وقت رسيدگي به تميز كردن منزل را ندارند در اين گروه قرار مي‌گيرند. به عقيده آن‌ها استخدام نظافتچي منزل براي 3 تا 4 ساعت، زمان طلايي را برايشان حفظ و ذخيره مي‌كند.

 

نحوه ثبت درخواست نظافت منزل:

جهت ثبت سفارش خدمات منزل نيازي به تماس تلفني نداريد. شما به راحتي و بدون نياز به تماس تلفني و ماندن در صف انتظار پاسخگويي، درخواست خود را در سايت و يا اپليكيشن "خدمت از ما" ثبت مي‌نماييد. پس از ثبت درخواست، متخصصين حاضر در "خدمت از ما" جهت ارائه خدمات منزل براي شما قيمت پيشنهادي خود را ارسال مي‌كنند.

پس از دريافت قيمت پيشنهادي شما مي‌توانيد به پروفايل هر يك از نظافتچي‌ها مراجعه نموده و از ميزان رضايتمندي مشتريان قبلي و با توجه به قيمت پيشنهادي، نظافت منزل خود را به به نظافتچي مورد تاييد خود بسپاريد.

 

هدف از معرفي چند نظافتچي در خدمات نظافت منزل چيست؟

با اين روشِ ارائه خدمات منزل، مجموعه "خدمت از ما" سعي در به حداقل رساندن عدم رضايت مشتريان خود دارد. شما قبل از دريافت خدمات نظافت منزل، نظرات مشتريان قبلي را مطالعه مي نماييد. همچنين خود شما نيز به عنوان مشتري پس از دريافت خدمات نظافت منزل، مي‌توانيد به نظافتچي مربوطه راي دهيد و ميزان رضايتمندي خود را در قسمت نظرات و پيشنهادات ثبت نماييد.

ضمن اينكه شما مي‌توانيد در صورت عدم رضايت از خدمات منزل دريافتي، در يك ساعت اول دريافت خدمات با پشتيباني مجموعه "خدمت از ما" تماس حاصل فرماييد و تقاضاي نظافتچي جديد نماييد.

 

zja_1.jpg

 

كدام را انتخاب مي‌كنيد نظافتچي آقا يا نظافتچي خانم؟

بسياري از افراد نظافت منزل توسط نظافتچي خانم را به نظافت منزل توسط نظافتچي آقا را ترجيح مي دهند. به همين دليل اغلب درخواست مشتريان نظافت منزل در مجموعه "خدمت از ما" را نظافتچي خانم تشكيل داده است.

دليل انتخاب نظافتچي خانم توسط مشتريان دقت و توجه بيشتر در نظافت منزل است؛ اما فراموش نكنيد كه نظافتچي آقا در كارهاي سنگين همانند ديوارشويي، پاك كردن شيشه، جابجايي وسايل سنگين و موارد مشابه مناسب تر است. بنابرين قبل از انتخاب نظافتچي توجه نماييد دقيقا مي‌خواهيد كدام خدمات نظافتي انجام شود.

 

دريافت خدمات نظافت منزل از "خدمت از ما" چه مزايايي دارد؟

  • دسترسي به چندين نظافتچي آموزش ديده و شركت هاي نظافت منزل معتبر در كوتاه ترين زمان
  •  معرفي نيروي نظافتچي خانم يا نظافتچي آقا قابل اعتماد
  •  اطمينان از آموزش و آشنايي كامل تمامي نيروها با نحو برخورد با مشتري و رعايت تمامي استانداردها
  •  دريافت هزينه بر اساس نرخ رسمي نظافت منزل و نظافت ساختمان ساختمان
  • اطلاع از قيمت خدمات نظافت منزل قبل از ثبت سفارش نهايي
  • پيگيري تيم پشتيباني "خدمت از ما" از روند اجراي كارنظافت منزل

 

تذكرات مهم قبل از ثبت سفارش خدمات منزل كه بايد رعايت نماييد:

  1. درخواست نظافت منزل را حداقل 2 ساعت قبل از زمان مورد نياز ثبت نماييد.
  2. اگر درخواست نظافتچي خانم را داريد، به ياد داشته باشيد حتما يك خانم در منزل حضور داشته باشد.
  3. تهيه ابزار و مواد شستشو مانند مانند جاروبرقي، تي، مواد شوينده و موارد مشابه بر عهده مشتري مي باشد.

 

امتياز:
بازديد: 7
برچسب:
:
[ 1398/8/25  ] [ ۱۴ ] [ lophing ]

پاورپوينت آداب و رسوم مردم اسلايد كامل درباره مشهد پاورپوينت كلاسي درباره مشهد پاورپوينت همراه با عكس مشهد تحقيق كامل درباره مشهد اسلايد كلاسي درباره مشهد پاورپوينت درباره مشهد اسلايد درباره آداب و رسوم مشهد جاذبه هاي گردشكري مشهد آداب محرم در مشهد اسلايد درباره رسم و رسوم شهرهاي ايران اسلايد درباره شهر مشهد اسلايد درباره استان خراسان ر



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پاورپوينت و اسلايد در مورد آشنايي با شهر مشهد
امتياز:
بازديد: 7
برچسب:
:
[ 1398/8/7  ] [ ۰۹ ] [ lophing ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب